TERVEZETT KARBANTARTÁS AZ OTP BANK KÁRTYARENDSZERÉBEN | A rendszer karbantartása miatt 2017. augusztus 20-án, vasárnap 01:00 és 02:30 óra között a NÚSZ ematrica.nemzetiutdij.hu és hu-go.hu weboldalán a fizetési funkció átmenetileg nem lesz elérhető. A jelzett időszakban e-matricát, vagy HU-GO viszonylati jegyet váltani és egyenleget feltölteni interneten keresztül, bankkártyával nem lesz lehetőség, ezért kérjük, hogy úthasználati jogosultságát elővételben (a karbantartást megelőzően) vásárolja meg az ematrica.nemzetiutdij.hu vagy a www.hu-go.hu weboldalon, ügyfélszolgálati irodáinkban vagy viszonteladói partnereinknél. Felhívjuk figyelmét arra, hogy díjköteles útszakaszra való felhajtáskor már rendelkeznie kell érvényes jogosultsággal. A fedélzeti eszközt (OBU-t) használó ügyfeleinket a karbantartás nem érinti, de gondoskodniuk kell róla, hogy a megjelölt időszakra is rendelkezzenek megfelelő egyenleggel.

Kapcsolat

A NÚSZ Zrt.-t az alábbi csatornákon érheti el:

Kíváncsiak vagyunk véleményére, valamint szívesen fogadunk minden, e honlap működését jobbító észrevételét, javaslatát. Üzenet küldéséhez kattintson a fejlécen található "ÍRJON NEKÜNK" hivatkozásra.

Telefonos ügyfélszolgálatunk belföldről és külföldről: +36(36)587-500 -as számon érhető el.
Ügyintézőink magyar nyelven 0-24 órában fogadják hívását, míg angol nyelven mindennap és német nyelven munkanapokon 8-16 óráig.

Pótdíjjal kapcsolatos észrevételét, megkeresését postai úton küldje a 1380 Budapest, Pf.: 1170 postafiók címre vagy az ugyfel@nemzetiutdij.hu e-mail címre.

Személyes ügyintézésre a NÚSZ Zrt. alábbi ügyfélszolgálati irodáiban van lehetőség, melyek címeiről és nyitvatartásáról erre a linkre kattintva tájékozódhat.

Az ügyfélszolgálati iroda felkeresése előtt az ügyintézéshez szükséges dokumentumokkal és egyéb feltételekkel kapcsolatban érdeklődjön a +36(36)587-500 -as számon.